Błędy przy organizacji wyjazdów
Błąd pierwszy – organizacja wycieczki dla firm na własną rękę
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ogromną wiedzę na temat rynku turystycznego w kraju i za granicą, dzięki temu obsługa podróży służbowych nie stanowi dla nas żadnego problemu. Jednak osoby, które nie posiadają takiej praktyki nie powinny zajmować się organizacją wyjazdów motywacyjnych. Brak znajomości branży incentive zdemaskowany zostanie już podczas pierwszych działań. Amatorzy nie wiedzą bowiem bardzo często kiedy w danym państwie jest szczyt sezonu i najwyższe ceny, o jakie zniżki mogą się ubiegać i w jakie ciekawe miejsca zabrać uczestników.
Właśnie dlatego pragnąc zorganizować incentive travel należy wyszukać doświadczonego organizatora, który specjalizuje się w organizacji wyjazdów dla firm.
Błąd drugi – wysyłanie zapytań do wielu firm
Choć poszukiwanie wielu możliwości i różnorodnych rozwiązań wydaje się działaniem logicznie uzasadnionym, to w rzeczywistości wcale takie nie jest. Wszystkie agencje lub biura podróży, którzy otrzymują zlecenie przygotowania oferty na wyjazdy motywacyjne, zazwyczaj działają bardzo szybko i sprawnie. W związku z tym na raz zaczną potwierdzać dostępność miejsc i biletów u przewoźników, co spowoduje znaczną podwyżkę ceny wywołaną przez duże zainteresowanie. Niekiedy takie działanie może doprowadzić również do utraty dostępu do pewnych usług bądź przelotów.
Aby uniknąć podobnych sytuacji i nadmiernie wysokich kosztów, wyjazdy firmowe warto powierzyć jednej, ale solidnej i sprawdzonej firmie, która cieszy się w branży uznaniem i renomą.
Błąd trzeci – ukrywanie przed organizatorem oczekiwań i budżetu
Firmowe wyjazdy integracyjne za każdym razem są inne, ponieważ biura podróży dostosowują ich programy do oczekiwań oraz możliwości finansowych przedsiębiorców. Przeznaczoną na wycieczkę firmową kwotę można wykorzystać na pobyt w egzotycznym zakątku świata bez dodatkowych atrakcji lub na wycieczkę krajową z rozbudowanym programem dla uczestników. Należy zastanowić się poważnie nad wyborem oferty incentive travel, gdzie za wyjątkowo niską ceną biura podróży oferują obie rzeczy.
Często mogą być to propozycje pełne ukrytych kosztów. Pragnąc zapobiec takim sytuacjom, należy jasno określić budżet wyjazdu i oczekiwania, by organizator mógł przygotować indywidualny program wycieczki dla firmy.
Błąd czwarty – odwlekanie ostatecznej decyzji o przyjęciu oferty
Czas to pieniądz! Warto pamiętać o tym przysłowiu podejmując decyzję o zorganizowaniu incentive travel. Zarówno hotele, jak i linie lotnicze dokonują rezerwacji po wpłacie bezzwrotnego depozytu. Okres od momentu złożenia zapytania do wpłaty depozytu, który zapewnia miejsce jest bardzo krótki. W sytuacji, gdy termin wpłaty będzie przekroczony, konieczne jest ponowne wysłanie zapytania i ponowne oczekiwanie na potwierdzenie dostępności miejsc. Można uniknąć takich problemów podejmując szybką decyzję o przyjęciu kalkulacji i oferty. Dzięki termu unika się starty dobrze wynegocjowanych warunków albo w ogóle całego wyjazdu firmowego w określonym terminie.
Sukces tkwi w szczegółach?
Oczywiście. Najczęściej to właśnie drobiazgi są odpowiedzialne za ogólne dobrze wrażanie i udany wyjazd motywacyjny. Uczestnicy wycieczki firmowej będą długo wspominali pobyt na wyjeździe integracyjnym, jeżeli wszystko będzie odpowiednio dopracowane i zapięte „na ostatni guzik”. Wymaganiom może sprostać jedynie doświadczona firma, która wielokrotnie organizowała wyjazdy motywacyjne i posiada skuteczne metody pracy.
Możesz nas sprawdzić
Jeżeli trafiłeś na naszą stronę, to prawdopodobnie szukasz pomocy przy zorganizowaniu wycieczki dla firmy. Trafiłeś pod bardzo dobry adres, ponieważ obsługa podróży służbowych i organizacją wyjazdów incentive travel zajmujemy się od lat. Przekonaj się, jak korzystną ofertę jesteśmy w stanie Ci zaproponować…
W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcamy do wypełnienia formularza wstępnego zapytania lub kontaktu telefonicznego pod numer:
22 434 6299 lub 32 781 5008